Perjantaina 30.9.2022 aloitimme Kultamuseon perinteiset syystalkoot tavallista juhlavammissa merkeissä. Toimistopäällikkö Sari Sieppi on ollut Kultamuseon palveluksessa 40 vuotta ja sen kunniaksi Keskuskauppakamari on myöntänyt hänelle kultaisen ansiomerkin. Kultamuseosäätiön hallitus ja henkilökunta kiittää Saria pitkästä, ansiokkaasta ja sitoutuneesta työstä museon hyväksi, joka jatkuu edelleen.

Vilma Valolahti aloitti Kultamuseon palveluksessa ensin kausityöntekijänä kesällä 2021 ja nyt 1.10.2022 hänet on vakinaistettu asiakaspalveluvastaavan tehtävään. Vilma vastaa infon toiminnasta, ryhmävarauksista, opastuksista ja sosiaalisen median kanavista sekä verkkosivuista. Kielitaitoisena Vilma huolehtii verkkosivujen ja museo-oppaiden päivityksistä ja käännöksistä.

Elokuussa kiinteistönhoitajana aloitti Antti Hirvasvuopio. Antti on ollut aiemmin Kultamuseon palveluksessa erilaisissa rakennusprojekteissa, viimeksi Härkäselän työmaalla kesällä 2021. Rakennusalan ammattilaisena Antti osaa ja taitaa monet kiinteistöjen vaatimat toimenpiteet ja työt.

Kultamuseo toivottaa Vilman ja Antin mukaan kultaiseen joukkoon.